measi's Diaryland Diary

-----------------------------------------------------------------------------------------

Sad anniversaries

I miss you, Babci.

Drogi Babci,

Ja robie chybie wy los. To tylko zostao miesia cem, przecie ja odczuwam jakby to jest ten niewiarogodny otw�r w moim zyciu. Ja kocham was tylu. Ja zal nie byc zdolnym powiedziec was wszystko rzeczy ze ja potrzebny do podczas waszego zycia.

Ale ja mam jakiegos pocieche w porozumieniu ze wasza dusza uslyszy ich jako ja mysle. Ja musze powiedziec was bardziej ranne co cudowna kobieta wy. Wy pokazalis cie mnie jak ja musze przezyc moje zycie z milos cia, litos cia, wsp�lczuciem, i dyscyplina. Ja ufam ze teraz ze wasza dusza trafia spoczac, ze wy zaz ywacie czas zanim myla czymy was.

Ja kocham was. Ja chybie wy.

Ale ja wiem ja zobacze was niebawem.

Wasz wnuczka,

Miczka

10:57 a.m. - 13 August 2004

-----------------------------------------------------------------------------------------

previous - next

latest entry

about me

archives

notes

DiaryLand

contact

random entry

other diaries:

lenaleigh
trancejen
moxiemoron
pieceofmind1
bolashley
glitterfaery
dlrealworld
neko-carre
sls
vramin
laura-jane
nympholex
finnegan
bettyalready
piotr
cheesyp
azimel
mai-liis
chatted-up
vanillan
tou-mou
souramethyst
princesscris
tornflames
siilucidly
krimsonlake
wordsofmine
persacanzona
sistercookie
jen69
dramoth
opheliatl
silverbiker
invernal
swordsmaiden
ergoatlas
journ-proj
cielamara
terter
anonadada72
eshanaminda